Юний журналіст Тарас Лобацький: “Як я побував на West Media Forum”

 

06Нещодавно на запрошення керівниці гуртка  “Юний журналіст” Марії Пилипчук я відвідав West Media Forum 2019.  Він проходив в Луцьку,  в кінокомплексі  КРЦ «Адреналін-Сіті».

Мені хочеться розповісти, як це відбувалося. Отож, нас привітно зустріли в холі на реєстрації учасників, видали іменні бейджики, програму форуму, блокноти і ручки. На форум прийшли відомі волинські журналісти, а також підприємці.

 

Далі ми пройшли в кінозал, де модераторка Наталія Пахайчук  проводила відкриття четвертого West Media Forum “Чому важлива комунікація місцевого бізнесу і преси”. Вона представила всіх організаторів і спонсорів заходу.

Далі розпочалася Панель І “ЗМІ і бізнес: як ефективно співпрацювати”, в якій виступили відомі українські медійники з тематичними презентаціями. Кожен виступ тривав приблизно півгодини, спікерам ставили запитання. Першим спікером цієї панелі був Гайгисиз Гелдієв.  Він навів п’ять причин, чому медіа потрібні бізнесу, а бізнес медіа. Наступною виступала Кулькова Тетяна про те, як зробити медіа амбасадором вашого бренду.   Завершувала цю панель своєю презентацією Ольга Євстігнєєва, яка розповіла про співпрацю з медіа для капіталізації бренду: як і з чого почати?

 

Після навчання ми відправилися на каву-брейк. Спонсори подбали  про учасників форуму. Нас почастували круасанами, печивом, кавою і чаєм.

 

Під час перерви ми також мали можливість вільно відвідати відомий Музей сучасного українського мистецтва Корсаків і переглянути його експозицію.

Згідно з розкладом форуму почалася Панель ІІ,  яка називалася “Нативна реклама: як і для кого працює, як створити, у кого замовити”. Вона тривала майже дві години, бо тема була дуже цікавою. Першим спікером цієї панелі була Катерина Венжик, яка жартівливо запропонувала “не забивати цвяхи мікроскопом” і розповіла про правильне і неправильне використання нативної реклами. Наступна спікерка Катерина Пекна дала поради по використанню нативної реклами для виведення локального бренду на національний рівень. А Швайка Андрій поділився своїм досвідом про те, як як створити контент, що продає себе сам. Також кожен із спікерів показував свої презентації.

Я уважно слухав спікерів двох панелей, робив знімки важливої інформації, яка була показана у їхніх презентаціях.  Корисною для себе я вважаю тему нативної реклами.
Далі форум продовжив свою роботу: стартувала Панель ІІІ, серед учасників розіграли призи Чорної п’ятниці і запросили на after-party.

Автор – вихованець гуртка “Юний журналіст” Тарас Лобацький
Фото заходу – учасників форуму: фотографа Олега Бурлаки, керівниці гуртка “Юний журналіст” Марії Пилипчук,  Тараса Лобацького.

 


Опубліковано в Без категорії